glosstalk

dinsdag 5 oktober 2010

beautyful boys...

hi
ik zat net op de site van vera camilla te kijken en kwam een artiekel tegen over mooie mannen...
dat vindt ik een goed excuss om mijn favo boys ook eens met jullie te delen!

1. robert pattinson

twilght of geen twilight, robert pattinson is voor mij de lekkerste man op aarde*kwijl*!
hij is mischien wel iets te oud voor mij en jammergenoeg nogal onbereikbaar.
hier wat uitspraken van onze bloedmooie vampier.....


  • "Ik ben vreselijk bang om een auto-ongeluk te krijgen. Ik vind het ook eng om een straat over te steken. Ik denk dat mensen het op mij gemunt hebben".




  • "Ik ging op weg voor mijn eerste grote film toen ik 17 was. Ik ging naar Zuid-Afrika voor drieëneenhalve maand. Helemaal alleen".




  • "Ik was mijn rommel gaan weggooien, en ik had zo'n 300 blikjes cola light, ik was zo van: Hoe is dit gebeurd? Ik kan me niet eens herinneren dat ik die gekocht had!" Ik houd ook veel van Cinnamon Toast Crunch. Mijn verslavingen zijn zowat het enige dat ik verbruik."




  • "Ik heb lang nagedacht hoe ik mijn rol als Edward zou spelen zonder mezelf voor schut te zetten. Het hele boek is geschreven in Bella's perspectief, en zij was verliefd op hem. Ik bedoel, de jongen had iedereen kunnen zijn - een alien of zo. Maar dat ze dat niet ziet omdat liefde blind maakt".




  • "Als ik een film in m'n eentje kijk, heb ik 100% de aandacht voor de film. Maar als ik met iemand anders ga kijken, op een date of zo, zeg ik al na 2 minuten: Dit is onzin, dat is onzin. Zullen we wat anders gaan doen? Ik weet echt niet waarom".




  • "Ik heb echt een slecht geheugen. Ik herhaal mezelf dan ook vaak. Het enige dat ik me herinner is dat ik mezelf ga herhalen!"




  • "Het klinkt stom, maar ik was heel erg geconcentreerd op deze klus. Het was mijn eerste Amerikaanse film, en was erg gefocust. Ik ben voor twee weken naar portland gegaan voor we begonnen, en ik sprak tegen niemand voor eeuwen tijdens het filmen. Ik ging nooit uit, maar "I broke down" op de helft, en ik dacht: Oké, mensen beginnen nu echt te denken dat ik gek ben" (Dit gaat over de opnames van twilight).



  • (bron: wikipedia)
    2. taylor lautner

    ons andere twilight cutie taylor lautner is niet zo romantisch als de andere maar hij is wel lief & gespierd!
    tot mijn grote schrik kwam ik er achter dat hij nog maar 18 is!!!
    ik snap eerlijkgezegd wel waarom bella niet kan kiezen.
    taylor is een keer wereldkampioen geworden met zijn sport karate.

    3. justin timberlake

    na zijn hit 'what goes around comes around' was ik verkocht, ik vondt het zo'n mooi & gevoelig liedje dat ik de eerste keer dat ik het hoorde ik echt met tranen in mijn ogen zat.
    jammergenoeg is justin getrouwd.

    4.enrique iglesias

    girls, deze man is sexy!!!
    enrique is half nederlands(van zijn moeder)!
    en scoorde laatst nog de hit 'i like it" samen met pitbull(een niet sexy man).

    5. george clooney

    deze man is voor ons een beetje te oud, maar voor de moeders is hij de knapste man van de whole wide world!
    hij is nu 49 en hij heeft een vriendin.
    hij heeft ook een huis aan een meer in italie!

    xoxo
    Ava

    1 opmerking:

    1. Hihi, hoezo wegkwijlend. Ik vind 2 en 4 ook hot. Liefs, xxx

      BeantwoordenVerwijderen

    i love reacties!
    laat je er eentje achter?
    xoxo