glosstalk

dinsdag 5 oktober 2010

andrelon glans shampoo

hi
ik heb verschillende shampoo's ik ben iemand die niet echt oplet of de shampoo lekker ruikt, nee ik kijk zelfs alleen naar de kleur en het patroontje!
laatst heb ik eindelijk eens een niet-miskoop gedaan namelijk de : glans shampoo van andrelon.

deze shampoo is voor normaal haar.
ik vindt niet dat je na die shampoo opeens veel meer glans krijgt ofzo.
je haar wordt wel ontzettend zacht.
ze noemen de geur zomertarwe , ik vindt de shampoo een beetje naar meel ruiken als je je haar aan het wassen bent.
daarna is die geur helemaal weg en ruikt je coupe schoon & fris.
het is in 2 woorden een goede & simpele shampoo
xoxo
Ava

2 opmerkingen:

  1. Ik gebruikte vroeger altijd anderelon. Tot ik gliss kure ontdekte. Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik zelf op dit moment andrelon voor gekleurd haar.
    Daarvoor heb ik ook een hele tijd de glans gebruikt.
    Erg fijn, ook de creme spoeling is een aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen

i love reacties!
laat je er eentje achter?
xoxo