glosstalk

dinsdag 5 oktober 2010

wishlist h&m

i love de h&m webshop!
elke keer als ik er kijk koop ik wel iets.
omdat ik vondt dat ik iets(veelsteveel)te veel uitgaf ben ik maar eens gaan besparen en heb ik met mijn moeder afgesproken dat ik maar 1 ding per maand koop.
daarom heb ik een wishlist samengesteld van de dingen die ik graag zou willen.

1.jurkje

hij is mooi casual & je kunt hem ook leuk aantrekken naar bijzondere gelegenheden of party's.
ik vindt het daarom een must-have om te hebben want je kan moeilijk een spijkerbroek aantrekken naar een bruiloft toch?

2.jeans

jeans zitten altijd lekker en zijn handig als je gaat wandelen.
ook zijn ze niet belachelijk duur dus het valt zeker mee op je bankrekening!

3.nachtkleding

ook leuk voor je vriendje.
maar ze zitten altijd zo lekker.
ik ben niet zo'n pyama mens!

4.foundation

foundation omdat ik een dunne & droge huid heb en hem ook goed te beschermen tegen de kou.
maar het is ook handig om acne of sproetjes weg te werken!

5. laarzen

deze schoenen zijn sexy maar toch ook warm en comfortabel.
ik vindt hakken altijd wel prettig zitten.
platte schoenen vindt ik altijd een beetje irriterend.

6. trui

in de winter heeft iedereen behoefte aan warmte!
daarom is een warme trui echt een must-have voor alle girls!

7. singelet

een lekkere mode bewuste singelet met miss GaGa.
ik heb snel blaasontsteking en dit valt mooi over je buik heen!
iets minder spectaculair als de creaties van GaGa zelf, maar toch leuk!



en dit is nog niet eens de helft van wat ik allemaal wil hebben!
ze hebben zo ontzettend veel.
klik hier voor de website.

xoxo
Ava

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke wishlist. Ik moest laatst 2 broeken halen. wat een gedoe altijd. Dan zit de maat niet, dan weer dit. Blabla. Maar je hebt een leuke blog. Leuke artikels. Ik volg je vanaf nu via blogspot. Ik kom zeker vaker terug. Ik ben zelf een beautyblog, moet je maar even kijken. Liefs xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @kalypso
    i know that problem!
    leuk dat je mijn blog volgt!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

i love reacties!
laat je er eentje achter?
xoxo