glosstalk

donderdag 7 oktober 2010

beyonce!

beyonce, een van s'werelds best verdienende & beroemdste vrouwen!
ik ben ook onwijs fan van haar omdat ze heel goed kan zingen en helemaal niet arrogant is.
jullie hebben dan ook bij de poll het meest op haar gestemd , dus ik ben niet de enige!

beyonce
persoonlijk:
beyonce giselle knowles werdt geboren op 4 september 1981 in houston,texas.
in 2003 brengt zij haar eerste album dangerously in love uit, die wereldwijd wel 12 milijoen keer verkocht werd! beyonce werd bekendt door de meidengroep "destiny's child" de in 2005 uit elkaar is gegaan.
op 4 april 2008 trouwde beyonce met haar man jay-z. want ze had ooit gezegd dat je op je 18 waarschijnlijk niet het zelfde leuk vindt als op je 28ste. beyonce heeft tevens het contact met haar vader verbroken omdat hij haar moeder heeft bedrogen met een andere vrouw. bee's moeder is styliste en daarom ziet bee er altijd supergestyled uit.




bee's make-up
make-up:
beyonce houdt het qua make-up altijd mooi,casual en fris.
ze houdt er niet van om met zichzelf te koop te lopen zegt ze zelf!
antraciet, lichtroze, oudroze, zilver & goud zijn de kleuren die ik voornamelijk in haar make-up herken.
omdat ze niet te felle en donkere kleuren gebruikt blijft haar uitstraling lief en zacht.



bij de mtv europe music awards 2008
fashion:
beyonce houdt wel van shoppen en dat valt niet mee voor manlief jay-z  verteldt hij 'ze sleurt me elke week mee naar de stad om iets nieuws te kopen en als ik dan zeg dat ik geen zin heb trekt ze me mee aan mijn arm'.  maar als resultaat heeft ze dan ook nooit een misser! maar dat kan ook niet anders want mamalief is styliste en help bee daarom ook maar al te graag met het uitzoeken van fashionable dingen of shoppen!


beyonce en haar moeder

lots of love
ava

2 opmerkingen:

  1. Ik vind beyonce ook een hele mooie vrouw. Ze kan heel mooi zingen en haar liedtjes zijn top. Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

i love reacties!
laat je er eentje achter?
xoxo