glosstalk

woensdag 29 september 2010

olive shampoo

hai meiden

al een paar jaar gebruiken ik & mijn moeder de olijven-shampoo van the body shop.
altijd als we ons haar hebben gewassen zijn we heel erg tevreden over het resultaat,ons haar is altijd lekker zacht & glanzend. ook is het fijn dat er geen chemise ingredienten is zitten(mischien een paar maar niet heel veel) en zo je hoofdhuid niet te beschadigen. want ik hoor ontzettend vaak dat heel veel meiden roos hebben en dat is echt heel vervelend. ik had er vroeger ook last van , maar toen ik deze shampoo ging gebruiken was het helemaal over! er is jammergenoeg wel een nadeel aan deze shampoo: hij geeft je haar niet een speciaal lekker geurtje. niet dat het stinkt, maar het is niet bijzonder ofzo. als je er na deze revieuw nog niet genoeg over weet kan je natuurlijk ook altijd vragen stellen aan de bodyshop-medewerkers!

prijzen:
hangt af van hoeveelhijd.

xxx-jes
Ava

1 opmerking:

i love reacties!
laat je er eentje achter?
xoxo