glosstalk

woensdag 29 september 2010

jij een chocolade taart?!



:angelmusic: CHOCOLA!!
een van de gevaarlijkste verslavingen voor de mensheid. ik persoonlijk heb altijd zin in chocola. ik kan soms wel kwijlen als ik er naar kijk.hebben jullie dat ook? maar niet langer getreurd, ze hebben iets nieuws: ze kunnen je nu zelfs veranderen in een chocolade!

je wordt eerst helemaal ingesmeert met chocola en slagroom. dan gaan ze je helemaal vol bouwen met o.a. bonbons, aardbeien , suikerwerk enz. als de chocola opgedroogt is kun je jezelf laten opeten door je vriendinnen of je vriendje! daarna ga je natuurlijk onder de douche & heb je een superzachte huid.
maar je moet dit alleen doen als je het niet vervelend vindt als er een vreemde man/vrouw aan je lichaam zit.

ik heb het nog niet geprobeert maar ik heb wel een vriendin die het gedaan heeft en zij vondt het superleuk!

100% hot

groetjes
Ava

2 opmerkingen:

i love reacties!
laat je er eentje achter?
xoxo