glosstalk

dinsdag 12 oktober 2010

T-Mobile Vairy Text Chrome Silver

 

De Vairy Text is volgens de allernieuwste design-trends ontworpen met glanzende en verchroomde details. Het toestel beschiktover een MP3-speler en FM-radio. De 2 megapixel camera maakt prachtige foto's die eenvoudig kunnen worden gedeeld. Je gebruikt tijdens het sporten de stappenteller of speelt leuke games die werken met een bewegingssensor.(bron:T-mobile)

aldus mijn nieuwe telefoon!
hij lijkt heel erg op een blackberry en is zilver.
ik vindt hem heel handig in gebruik en hij geeft ook nog eens heel goed geluid.
je hebt op deze mobiel ontzettend veel mogelijkheden zoals o.a. muziekspeler, videocamera, fotocamera noem maar op.......
hij heel modern en heeft een strak & koel uiterlijk.
als ik een mobiel kies wil ik wel een mooie opvallende hebben, maar niet iets waar ik na 3 maanden op uitgekeken ben. dus dit was voor mij de ideaale keuze!
de mobiel was 70 euro wat in vergelijking nog best goedkoop is met een blackberry terwijl je bijna de zelfde mogelijkheden hebt!

cijfer: 10

xoxo
Ava

1 opmerking:

  1. Hahaha, een vette 10. Het is een heel mooi toestel. Dat metaal maakt het juist zo mooi. Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

i love reacties!
laat je er eentje achter?
xoxo